Spring til indhold

Ledige stillinger

I øjeblikket er der en ledig stilling på den Danske Ambassade i Paris:

 

 

 

Receptionist

 

Du kan downloade jobbeskrivelsen ved at klikke på linket. Eller du kan læse nedenfor.

  _______________________________________________________________________

 

Den danske ambassade i Paris søger en receptionist

Stilling:                     Receptionist
Ansættelsesforhold: Ansættelse vil være i henhold til franske arbejdsretslige vilkår
Startdato:                 Snarest muligt efter sikkerhedsgodkendelse
Adresse:                    Den danske ambassade i Paris
                                  77 Avenue Marceau, 75116 Paris
Ansøgningsfrist:        23. november 2018

Den danske ambassade i Paris søger en dynamisk, åbensindet, positiv og fleksibel receptionist med talent for multitasking.
Ambassaden er en levende arbejdsplads, der dagligt modtager mange personlige og telefoniske henvendelser. Receptionisten er ambassadens ansigt udadtil og spiller derfor en central rolle, for at ambassaden fungerer optimalt.

Stillingen
Receptionistens arbejde består primært i at svare på telefoniske og personlige henvendelser samt at modtage gæster og leverancer i overensstemmelse med ambassadens sikkerhedsprocedurer. Forskellige konsulære og administrative opgaver hører med til arbejdet, som er meget alsidigt. Den rigtige kandidat kan være med til at forme stillingen.

Kvalifikationer
• Du er god både til samarbejde og til at arbejde selvstændigt
• Du taler et skandinavisk sprog flydende
• Du er flydende i mundligt og skriftligt fransk og engelsk
• Du har gode IT-kundskaber (Microsoft Office og Outlook). Der vil være sidemandsoplæring i øvrigt anvendt software.

Ansættelsesvilkår
• Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med 5 ugers ferie om året.
• Ansættelse sker i henhold til de franske arbejdsretslige vilkår og ambassadens regler for lokalansatte.
• Lønnen vil afhænge af kandidatens kvalifikationer og kompetencer.
• Kandidaten skal sikkerhedsgodkendes.

Yderligere oplysninger og ansøgning
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Ulla Smidt, 01 44 31 21 37, ullsmi@um.dk eller hos Dorthe Maurel-Andersen, 01 44 31 21 10, dormau@um.dk.
Ansøgninger med kortfattet CV skal være ambassaden i hænde senest den 23. november 2018.
(Adresse: Ambassade de Danemark, Administrationen, 77 Avenue Marceau, 75116 Paris)

Ansøgninger må gerne sendes som e-mail til paramb@um.dk

 

The Royal Danish Embassy in Paris is looking for a receptionist

Position:                         Receptionist
Type of employment:     Local contract based on the Staff Rules of the Mission
Starting date:                  As soon as possible (after security clearance)
Location:                        Royal Danish Embassy in France
                                       77 Avenue Marceau, 75116 Paris

Deadline for application: 23 November 2018

The Royal Danish Embassy in Paris is seeking to hire a positive, energetic, multi-skilled, open-minded and flexible receptionist.
The embassy is an ambitious and dynamic workplace, receiving many personal and telephone inquiries on a daily basis. The receptionist is the Embassy’s face to the outside and thus a very central person for the Embassy to function optimally.

The Position
The work at the reception is versatile, and the right candidate will be able to develop the position. The work consists primarily of handling ingoing inquiries as well as reception of guests and deliveries in accordance with the embassy security procedures. In addition, the receptionist assists with various consular and administrative tasks.

Job Requirements
• Service-mindedness and flexibility
• Ability to work independently and as a team member
• Experience from similar positions would be considered an asset
• Proficient in one of the Scandinavian languages
• Fluency in French and English (verbal and written)
• Good IT skills including Microsoft Office

Employment condition and what we offer
• You will be offered full time permanent employment on a local contract based on the relevant legally binding labour market rules of France
• Your standard working hours will be 37 hours per week
• You will be entitled to 5 weeks of paid holiday per year
• Your salary will reflect your qualifications and relevant experience

Application and recruitment process
To apply for the position, please send your application to paramb@um.dk no later than 23 November 2018.

The Royal Danish Embassy in Paris attaches great importance to equal opportunities for all and therefore welcomes applications from all qualified persons regardless of race, sex, religion, age or disability.

The chosen candidate must present a “No Criminal Record” and pass security clearance by the Danish authorities prior to employment.

Questions
For any questions regarding the position, please contact Ulla Smidt at ullsmi@um.dk.- 01 44 31 21 37 or Dorthe Maurel-Andersen at dormau@um.dk – 01 44 31 21 10