Gå til indhold

Administration og borgerservice

Ambassaden har som led i sit arbejde en række logistiske opgaver. Ambassaden står for den praktiske tilrettelæggelse og afvikling af besøg af kongehus, ministre, folketingsudvalg og andre politikere, organisationer, journalister m.fl. Ambassaden står ligeledes for den praktiske tilrettelæggelse og gennemførelse af konferencer og seminarer i forbindelse med dansk eksportfremme og kulturfremme. Lokaler på ambassaden og de udsendte medarbejderes boliger, specielt chefsboligen, benyttes som rammen for flere af disse arrangementer.

Kontakt - Administration

Ulla Smidt - Leder af administrationsafdelingen

Marianne Felsenburg - Administrativ assistent

Camilla Beylerian-Grovn - Administrativ assistent

Henning Hansen - Husinspektør

Simon Hedemann Andreassen - Administrativ assistent

Kontakt - Borgerservice

Ambassadens borgerservice tilbyder bistand og vejledning til danske statsborgere og udenlandske statsborgere med fast bopæl i Danmark. Du kan læse mere her.

Mailadresse til Borgerservice: [email protected] 

Tlf: +33 (0) 144 31 21 21

Dorthe Maurel-Andersen - Vicekonsul

Tina Lévêque - Vicekonsul

Ninka Katarina Mortensen - Receptionist og konsulær medarbejder

Karina Jensen - Receptionist og konsulær medarbejder