Administration og borgerservice
Ambassaden har som led i sit arbejde en række logistiske opgaver. Ambassaden står for den praktiske tilrettelæggelse og afvikling af besøg af kongehus, ministre, folketingsudvalg og andre politikere, organisationer, journalister m.fl. Ambassaden står ligeledes for den praktiske tilrettelæggelse og gennemførelse af konferencer og seminarer i forbindelse med dansk eksportfremme og kulturfremme. Lokaler på ambassaden og de udsendte medarbejderes boliger, specielt chefsboligen, benyttes som rammen for flere af disse arrangementer.
Kontakt - Administration
Ulla Smidt - Leder af administrationsafdelingen
Marianne Felsenburg - Administrativ assistent
Camilla Beylerian-Grovn - Administrativ assistent
Henning Hansen - Husinspektør
Simon Hedemann Andreassen - Administrativ assistent
Kontakt - Borgerservice
Ambassadens borgerservice tilbyder bistand og vejledning til danske statsborgere og udenlandske statsborgere med fast bopæl i Danmark. Du kan læse mere her.
Mailadresse til Borgerservice: [email protected]
Tlf: +33 (0) 144 31 21 21
Dorthe Maurel-Andersen - Vicekonsul
Tina Lévêque - Vicekonsul
Ninka Katarina Mortensen - Receptionist og konsulær medarbejder
Karina Jensen - Receptionist og konsulær medarbejder